Skolestart 2020

TRYG SKOLESTART

Kom til informationsmøde om skolestart i 2020 på Skolen ved Havet, og hør, hvordan det er at gå i skole på Halsnæs' mindste privatskole.
Mød skolens personale, og hør, hvad der driver os i hverdagen, og hvad vi lægger vægt på i arbejdet med skolens elever. Mød også skolens bestyrelsesformand, en repræsentant fra elevråd samt forældre til elever på skolen. Der vil være korte oplæg, og alle spørgsmål er velkomne. Vi vil også fortælle om vores planer for udbygning af skolen.
Skolen ved Havet har oplevet en stor tilstrømning af elever siden skolens opstart for godt to år siden, og der er fyldt i klasserne på flere årgange. Skolen ved Havet har i skrivende stund godt 100 elever. Alle lærere og pædagoger er faguddannede - og vi synes selv, vi har verdens bedste hold.
Så hvis du overvejer, om vores lille, trygge og ambitiøse skole kunne være det rigtige valg for dit barn, håber vi at se dig til informationsmødet. Alle er meget velkomne!
Informationsmødet finder sted torsdag den 14. november klokken 19.00 - 20.30 i skolens lokaler på Lyngbakken 16.

LÆS OM OPSKRIVNING HER