Lejrskoler

Vi ønsker gode, lærerige ture for skolens elever, hvor turenes kompleksitet stiger med elevernes alder. På Skolen ved Havet tager vi derfor på en lokal/regional tur med indskolingen, en national tur med mellemtrinnet, og en international tur i udskolingen.
Vi ønsker, at turene først og fremmest handler meget om læring - og mindre om shopping - og vi ønsker fælles, gode oplevelser for vores elever. Derfor har vi valgt at sætte loft over de lommepenge, eleverne må få med hjemmefra.
Lejrskolerne finansieres med følgende fordeling mellem skole og forældre.
Udskoling/international tur: Forældrebetaling: 1500,-. Skolen betaler 2000,-. Lommepengeloft 100,-/døgn.
Mellemtrin/national tur: Forældrebetaling: 750,-. Skolen 1000,-. Lommepengeloft mellemtrin: 50,-/døgn
Indskoling/lokal-regional tur: Forældrebetaling 250,- Skolen: 500,- Lommepengeloft indskoling: 25,-/døgn. På alle klassetrin opkræves der 75,-/døgn for kost. Kost og lommepenge er rent forældrebetalte.