"At være en del at skolen ved havet er en drøm for mig. Skolen ved havet har et fantastisk værdigrundlag og et dejligt fællesskab. Man kan mærke, at alle er engagerede, og der er trygt og godt at være"

Maj-Britt Seydel Schultz

Pædagog

Maj-Britt blev ansat i Maj 2021 og er derfor et helt nyt ansigt på Skolen ved Havet.

Maj-Britt er uddannet fra Hillerød pædagogseminarie i 1994 og har altid arbejdet i Halsnæs kommune. Hun har arbejdet med 0-6 års området. Hun kender derfor en stor del af både børn og forældre på Skolen ved Havet.

Maj-Britt er ansat som pædagog i SFO’en og har desuden støttetimer i 0. Klasse.

Maj-Britt er positiv og smilende og forsøger altid at møde børnene der hvor de er. Det betyder meget for hende, at børnene føler sig trygge i hverdagen. Maj-Britt er overbevist om, at alle kan bidrage med noget godt til fællesskabet.

I SFO’en elsker Maj-Britt at samle børnene om noget kreativt.

Det er vigtigt for Maj-Britt, at have en god relation til alle børn, forældre og kolleger, og at alle møder hinanden med gensidig respekt.

Privat bor Maj-Britt i Lynæs sammen med sin mand.

Fritiden går med at sejle og hygge med venner og familie.