"At være en del af Skolen ved Havet er for mig en drøm, der går i opfyldelse. En lille skole skaber optimale vilkår for læring. Der er mere tid til den enkelte elev, og både voksne og børn er nødt til at have et tæt samarbejde. Fagligheden kan komme i højsædet, og der kan skabes glade og trygge undervisningsrammer. Jeg nyder at være med til at præge hverdagen på en helt nyopstartet skole."

Lea Gerner-Andersson

Lærer og administrativ medarbejder

Lea er Skolen ved Havets faglige blæksprutte med kompetencer som både kontor- og læreruddannet.

Lea blev lærer fra N. Zahles Seminarium i 2005, og har arbejdet på Melby Skole fra 2004-2016. Lea har speciale i dansk, engelsk, idræt, svømning og håndarbejde. Hun har suppleret læreruddannelsen med kurser i motorik og screening, undervisning af svagsynede elever og har deltaget i Halsnæs Kommunes Talentudviklingsprogram i 08-09. Lea er også uddannet svømmelærer.

Blandt kolleger og elever har Lea altid nydt stor respekt for sit store engagement, og de høje krav, hun stiller til sig selv og sine elever. På Skolen ved Havet kommer Lea til at undervise i engelsk.

Leas udprægede administrative evner kommer også Skolen ved Havet til gode, da Lea skal bruge sit store overblik, administrative evner og gode IT-kompetencer i  arbejdet som administrativ medarbejder.

Lea bor i Ramløse med sin mand og deres to små børn.