Alle er velkomne

Åben dør 2020

Kom til Åben Dør på Skolen ved Havet, hvor du kan se Hundesteds nyeste skole, møde medarbejdere og andre forældre, samt stille alle de spørgsmål, du måtte have. Vi har udelukkende ansat uddannede medarbejdere - og så har vi helt sikkert Danmarks mindste og hyggeligste SFO! Vi har kaffe og saftevand på kanden, og glæder os til at se børn, forældre, bedsteforældre... Alle er meget velkomne! Helt særligt i dette forår bygger vi ud, hvilket man kan se fra skolen.
Vi henstiller til, at alle besøgende hjælper os til at afholde Åben Dør med overholdelse af myndighedernes retningslinjer i forhold til Covid-19 (se nedenfor). Der er håndvaske udendørs og indendørs, og håndsprit er tilgængelig i alle lokaler.

Næste Åben Dør:
  • Torsdag den 6. august klokken 17.00-18.30