Nina Louise Rasmussen

Socialpædagog og kunstterapeut

Nina er uddannet socialpædagog og kunstterapeut, og har med 32 års erfaring med børn og unge stor menneskekundskab og rummelighed. Med Ninas egne ord “elsker hun bare at være sammen med børn”.

Nina er ansat i en kombinationsstilling – dels som støttelærer på mellemtrin/udskoling i skoletiden og dels som pædagog i Skolen ved Havets SFO. Nina kommer fra et vikariat i Hundested Børnehave, og kan blandt andet trække på erfaringer fra ansættelser som pædagog på Hundested Skole og Halsnæs Lilleskole, socialpædagog på Bøgebjerggård, og souschef og leder på Blomsterhuset i Næstved.

Mange af vores elever kender Nina fra deres SFO-tid. I tidens løb har Nina haft mange år med Hundesteds børn og unge, der kender Nina som et hjertevarmt menneske, der spreder gejst og glæde med sit positive væsen. Nina er meget kreativ, og laver alverdens sjove ting og sager. Med Ninas baggrund som kunstterapeut bruges de kreative sysler til andet og mere end hygge; nemlig at få børn til at “vokse”, få mere selvværd, og en øget koncentration.

Uffe og Nina danner i fællesskab rammen om vores hyggelige og dejlige SFO på Skolen ved Havet. Nina bor i Hundested med sin mand og har to voksne børn.