"Jeg tror, at jeg er så glad for lærergerningen, fordi man - når man giver noget af sig selv - får så uendeligt meget igen. Det er et privilegium at være en del af børnenes og de unge menneskers liv for en stund og forhåbentligt være med til at forme dem i positiv retning. Jeg kan godt lide tanken om at være en del af et fællesskab, hvor man hurtigt kan handle, når der opstår gode ideer, og det er sådan, jeg oplever Skolen ved Havet."

Lisbeth Carlstedt Mandsberg

Lærer

Lisbeth er startet på Skolen ved Havet i august 2021. Hun underviser primært på Vibehus-afdelingen, men har også lektioner to gange om ugen på Lyngbakken. Lisbeth underviser i dansk, engelsk og kulturfag. Hun beskæftiger sig endvidere med ordblinde elever.

Lisbeth er uddannet lærer fra Blaagaard/KDAS i 2014 med linjefag i dansk og engelsk. Hun er uddannet med særligt fokus på mellemtrins- og udskolingselever, hvilket har vist sig at være en god ide, da hendes hjerte banker for de store elever.

Lisbeth har en baggrund inden for offentlig forvaltning, hvor hun tidligere har arbejdet med bl.a. fleksjob og pension, men valgte i 2010 at starte på læreruddannelsen. Hun startede som vikar på Melby Skole sideløbende med sin uddannelse og blev efter endt uddannelse fastansat. På Melby Skole har hun ført elever til afgangsprøve flere gange.

Lisbeth bor sammen med sin mand og to store børn i Hundested, hvor de har bygget hus for anden gang. Hendes fritid bruges mest på vandet, da familien holder meget af at sejle. Lisbeth var en del af den oprindelige arbejdsgruppe bag Skolen ved Havet.