Vi søger en ny kollega – måske er det dig?

VERDENS SØDESTE BØRN SØGER EN DYGTIG INDSKOLINGSLÆRER

Skolen ved Havet i Hundested vokser. Som en vigtig brik i denne udvikling efterlyser vi en stærk holdspiller med udprægede kompetencer i blandt andet dansk, engelsk og idræt til indskolingen.

Udover de sødeste børn, kan vi tilbyde gode, hjælpsomme kolleger, høje faglige ambitioner, en skøn pionerånd og en attraktiv løn.
Vi har endnu ikke lavet fagfordeling; du vil derfor som ny kollega få rig mulighed for selv at præge fagfordelingen. Vi lytter til ønske om at arbejde deltid eller fuld tid.

Vi forventer at:
• Du er uddannet lærer
• Du har mod og lyst til at præge og udvikle en lille skole med nogle meget klare mål
• Du er stærk til at reflektere over eget virke som lærer, og er medansvarlig for læringsmiljøet
• Kan arbejde fleksibelt og rummeligt i forhold til elever, forældre, kolleger og skolen som helhed

Du kan forvente:
• At have stor indflydelse på dagligdagen - både pædagogisk, læringsmæssig og praktisk
• En kort vej fra ide til beslutning til udførelse
• En forældregruppe og et omgivende samfund, der bakker skolen op på alle måder
• En løsningsorienteret bestyrelse, der bakker op og lader skolens personale lave skole og fritid
• En masse forventningsfulde børn og kolleger, der vil gøre deres bedste for, at du bliver en del af en meningsfuld hverdag
• En skole, der ligger midt i den skønneste natur

Du er velkommen til at kontakte koleleder Charlotte Hertel Kristiansen på telefon 6056 1530 eller mail: chk@skolenvedhavet.dk med spørgsmål.

Hvis dette kunne have din interesse, skal du sende din ansøgning og dit CV til svh@skolenvedhavet.dk allersenest søndag d. 4. april kl. 12.00.
Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler d. 6. april

Ansøgning og CV sendes til skoleleder Charlotte Hertel Kristiansen.

Overvejer du nyt job?

Uopfordrede ansøgninger

Hvis du går og har lyst til at arbejde på en lille skole med store ambitioner og fokus på det enkelte barn, er du meget velkommen til at sende os en uopfordret ansøgning. Så kontakter vi dig, når vi har en åbning.

Ansøgning og CV sendes til skoleleder Charlotte Hertel Kristiansen.